Esrakky Kızlar doktordan geldım 3 kilo 49 santım olmus gecen hafta bi doktor artık almaz diyodu norelim bozulmuştu ama 2700 den 3000 olmus sizinkiler nasıldı ?
43serife Esrakky benim de 37 hafta da 2700 olmuş 36 haftalıkken 2600 demişti boy da 46 falandı anca nolucak bakalım 38 haftalikken bidaha gidicez kilo alımı yavaş olduğu için erken sezeryana alabilir
CananDuru Esrakky artik almaz mi dedi nasil almaz asil son zaman aliyor 🙃 doktorlar da bi garip kimi alir kimi almaz diyor
Usnac1995 Bana da 35. Haftada , 2700 ama boyu çok uzun dedi 1 hafta karın çevresi gerilemiş dedi. Şimdi bu hafta gidicem bakalım kaç gr almış . Erken doğum riski de var kasılmalarım oluyor. İnşallah 10 gün daha dayanır da 3 kiloyu azıcık geçsin istiyorum:)
43serife Esrakky sütü çok içiyorum muzu hiç sevmiyorum günde bir muz zorla yiyorum ama yumurta da hala kötü koltuğu için hiç yiyemedim o da bir etken olabilir belki inşaAllah almıştır ama pek zannetmiyorum artık bu perşembe doğuma alabilir büyük ihtimal
Serapppp61 Bebek kiloyu asıl 36 haftada almaya başlıyor. Bazı doktorlar cidden acayip ya böyle doktorları tercih etmeyin derim. Sırf sezaryen yapmak için alt yapı oluşturuyorlar. Şahsen benim doktorum hiç gram moralimi bozmaz herşeyi güzel dille anlatır ki kiloyu daha hızlı alacak demişti öylede oldu. Siz bir doktora inanmayın derim. Sezaryena yonlediren doktorlardan ziyade başka doktora da baktırın derim şu kilo konusunda.
43serife Deletedmom_7 hayırlısı olsun artık canım elden gelen bişey yok sizin doğum ne zaman olucak belli mi