Zehra-11 bende ikinciye hamileyim cnm Şubat’ta benim dogumum da Allah nasip ederse.Oglum Kasım da doğmuştu Yenidoğan 2 tane tulum aldım .isimli hastane çıkışı yaptırrim .5 li hastane çıkışı kullanışlı oluyor 3 tane almıştım . Zıbın bol bol aldım baya lazım oluyor ama yenidoğan çok almadım 0-3 ay 3-6 ay almıştım.Birde civilin kalıpları daha küçük oluyor mesala .LCW nın ki normal bide çocuk kilolu yada zayıf doğabilir onuda değerlendirmek lazım .O yüzden ilk baslarda cok almamani tavsiye ederim 😄Zaten çok pahalilar boşuna almış olmazsın.Ben çok büyük giydirmeyi Dr sevmiyorum güzel durmuyor üstünde .Doğduktan snra ay ay alablirsin ilk baslarda idare edebilecegin kdar almanı tavsiye ederim