Arkadaşlar merhaba uzun zamandır burayı takip ediyorum ve birçok yorumdan faydalandığımı söylemek isterim 😊 ilk kez bir şey danışmak için yazıyorum. İçinizde epidural anestezi ile normal doğum yapmış, yapacak olan veya böyle doğum yapmış tanıdığı olan kimse var mı? Memnuniyeti merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler🥰🥰