mavimsiiii Kızlar merhaba 27 haftalığız bebeğim telefon flaşına tepki veriyor Faljı karnıma tuttuğum zaman tepki veriyor sizinde öyle mi 27 haftada gözleri görmüyormuş artık bi deneyin oluyor mu
yabadabaduu mavimsiiii benimki telefon flaş video foto çekmeye yeltendiğim an duruyordu hala duruyor anlıyomuş gibi hiç kıpırdamıyo 😄
mavimsiiii yabadabaduu 😂😂😂 benimki hiç. Öyle değil ya valla flajı tutuyorum sanki dışarı çıkacak gibi zıplıyor resmen 😂😂 ah bu bebişler
yabadabaduu mavimsiiii çokta gözüne gözüne tutma bacım sen yinede belki rahatsızda ediyor olabilir 😄😄 bu hallerini çok özleyeceğiz doğurunca gibime geliyo 🥲
mavimsiiii yabadabaduu 😂😂😂 belki rahatsız oluyor yok yok cok yapmam bazen yaparım ama gerçekten çok güzel bir duygu ben hamileliği özlerim valla doğuran bütün herkes öyle diyor özleniyormuş