zuleyhasamet-11 Kızlar geceleri uyurken bildiğiniz kalçamdan bacağıma kadar inen şiddetli ağrılar ile uyanıyorum ne tarafa yatarsam o taraftaki ağrı ile uyanıyorum bazen dayanılmaz derecede oluyor 32+3 haftalık hamileyim aynı durumu yaşayan var mı ?
Lanjalee zuleyhasamet-11 benimde öyle magnezyum kullanıyorum kramp ve çekilmeler için ama o ağrıya hiç bir etkisi yok malesef doktorum da ne desem bunlar normal şeyler diyo
Derya_gumus zuleyhasamet-11 ben daha 23 haftamdayim 2 hafta oldu banada arada oluyor özellikle gece uyurken doktoruma soyledim magnezyum eksikligindendir dedi hap yazdi kullaniyirum ama dün gece resmen agriyla uyandim hangi yana donsem kalcadan bacaga agri yayiliyodu yatamadim bu hamileliklerde oluyor demekki
Safiyenurrr zuleyhasamet-11 ben daha yeniyim 12 haftalık elçin demirelin hamileyiz yürüyüş egzersizleri var bir riskiniz yoksa onları yapmanızı tavsiye ederim size bacak ağrılarına iyi geliyor diyorlar
Fundaaaaa Lanjalee doktorumun birisi bana da aynı şeyi söylüyor ve kendisi sadece bebek odaklı bir doktor bebek iyi tamam diyor şikayetimi dinleyip normal diyor bir diğer doktorum da önce anne diyerek ilerliyor bel fıtığı olup olmadığını sordu yok dedim bebekten önce ultrasonda benim böbrek ve ciğerlerimi kontrol etti şükür birşey yok damar kasılması olabilir dedi
zuleyhasamet-11 Fundaaaaa Benim normalde 2 tane bel fıtığım var . Bundan kaynaklı agrım şiddetli büyük ihtimalle ama dayanılmaz agrılar oluyor
Lanjalee Fundaaaaa her doktor farklı gerçekten tabi ben hamilelik başından beri aynı doktora gidiyorum devlet hastanesi takipliyim o da anca o kadar ilgileniyor işte mecbur cekiyoruz bu ağrıları daha doğmadan gece uykuları haram oldu 😅
Fundaaaaa zuleyhasamet-11 doktoruna da danış yapabileceğin birşeyler varsa ben 2 gün çektim çok kötüydü oturup ağladığımı biliyorum 😣 çok şükür geçti ama doktorum bel fıtığı demişti direk zaten
siriniko2511 Bana da oluyor doktorum normal diyip geçiyor. En son tamam normal de bişey söyle bişey yap dedim fıtığın var ne yapabilirim dedi😅
annebebek6748 zuleyhasamet-11 bacak arasina yastik alip yat canim bennoyle cagre buldum diger turlu herkes agrilr normal diyo zaten