Kızlar ilk doğumumu özelde sezeryan olmustum. Şimdi ikizlere gebeyim ve yine sezeryan olacak haliyle ve özel fiyatları malum, devlette doğum icin çabalıyorum. Araştırıyorum ama benim gideceğim doktor mu yaptıracak doğumu mu? Planlı sezeryanda herhangi bir doktor da yaptırabilir mi yanı yoksa ben yorumlara bakıp güvenip gitmek istediğim için takibinde olduğum doktor yaptırsın istiyorum. Bilgilendirirseniz sevinirim