Eminecalk1 Kızlar yoğun bir şekilde vajinal kaşıntı başladı daha öncesinde hamileliğin başlarında fitil tedavis önermişti doktorum ama sanki şimdi tekrar başlıyor gibi çok fazla kaşıntı var ve akıntı oluyor aynısını yaşayan var mı bir türlü geçmedi.
Gamzeeee16 Eminecalk1 herhangi bir sirkeyle suyu karıştır ve taharetini o şekilde al canım en doğal yolu bu bana çok iyi geldi
berceste5155 Eminecalk1 bende idrar yolu enfeksiyonu için çok ilaç kullandım ama şimdi de vajinal kaşıntı başladı yine mi enfeksiyon var acaba sizinki de enfeksiyon muydu yoksa başka bit şey mi
Eminecalk1 Anonymousmom ikisini de kullandım kalıcı bir şekilde geçiren tedaviyle henüz karşılaşmadım 😒😞
Eminecalk1 Sumeyye_ba evet canım yaaa gittim doktora da ama fayda olmadı birkaç hafta rahat ettim sonra tekrarladı 😞
Sumeyye_ba Eminecalk1 hadi yaa arkadaşların önerisi inşallah fayda eder bu sıcakta çekilmiyo hiç kaşıntı
Anonymousmom Eminecalk1 aa bana iyi geldi limonlu suda tüketiyorum düzeldi. Ama doktorum az da olsa olacak demişti gebelikde vajinanın florası değiştiğinde n az da olsa enfeksiyon olurmuş
Eminecalk1 berceste5155 canım ben doktora sorduğumda mantar başlangıcı demişti ama az birşey var demişti fitil verdi kullandım geçti sonra tekrar başladı doktoruma söyledim tekrar fitil verdi aradan 2-3 hafta geçti tekrarlamaya başladı şimdi arkadaşların dediğini yaptım sirkeli su gerçekten faydasını gördüm kaşıntı geçti akıntı da sanki azalacak gibi.