Yasemiinny Merviiss Kuru tutmaya çalışın. İlk doğumumda dikişim vardı batikon sürüyordum. Daha sonda doktorum anestol ve furacin krem kullabilirsin demişti sabah akşam dikişlerime sürüyordum iyi geliyordu. Geçmiş olsun.
_merii4 Merviiss canim dikişler 1 ay yada 20 güne kadar anca düşüyor benim de normal oldu 1 ay sonunda düşmeye başladı