Dmttthemum dna testindeki amac hem anneyi cabuk bilgilendirmek, hem boylece cinsiyeti ogrenmek hem de olasi bir durumda karar verebilme hizinizi kolaylastirmak.. standart paket 35 yas altina öneriliyor, üstune ise detayli paket. Acikcasi ben bile 32 olmama ragmen bi tereddut ettim acaba detayli gerekli olur mu diye ama olmadigini söylemisti doktorum. Yine olsa yine yaptiririm. Gercekten hic risk almaya gerek yok yaptirin bitsin, iciniz rahat olsun tadini cikarin hamileliginizin🙏🏼🌸