EsraEmir2022 Benimde son 1gün yarın 40 hafta oluyor ama gelmeye niyeti yok çarşamba randevumuz var bakalım Rabbim hepimizi bir solukta kurtarsın inşallah 🤲🏻
Seda1208 Akbasinci valla ben yalan söyleyeyim bende 🙈 ilk doğumum 39+1 de olmuştu bu ikinci hamileliğim buda 39 zu mu bekliyor acaba diye düşünmüyor değilim
Akbasinci Seda1208 ay bende oyle diyorum acaba alakali midir benimde ilki 39+5 ti buda mi bekliyo diyorum 😁
hhacerozer Cannsu8 bende aynı şekilde hem korku hem heyecan fazla acı çekmeden sağlıkla kavuşuruz İnşAllah bebişlerimize🥰🧿🙏🏻
Seda1208 Akbasinci eğer 1.2 gün içinde doğurursam demekki bekliyormuş diye düşünebiliriz normalde 39+1 de kızım doğdu yani bugün şu dakika 39+0 oldum eğer bekliyorsa ertesi gün sığması gerekir 😬😬