Kızlar dün akşam sancım olduğu için ebeler çatı muayenesi yapmak istediler ama kendimi kastığım için yapamadım doktorumu aradılar normal doğuma uygun bir hasta olmadığımı belirttiler doktorum hafta içi muhakkak gelsin dedi şimdi sorum şu yarın doktorum alttan bakmak ister mi tekrar acaba yoksa sezeryan için mi konuşuruz