duygulutas Kızlar 29. Haftada suyum geldiği için erken doğum riskim var. 30+4’te doktora gittim 1635 gramdı bebişim. Öncelikle kilo sağlık demek değildir kesinlikle ama erken doğarsa da küçücük olsun güçsüz olsun istemiyorum🥺 kaşar, muz, süt hepsini tüketiyorum kilo alımı normal şekilde devam ediyor ekstra bir artış olmadı. Aranızda şunu yaptım çok iyi kilo aldı diyen var mı?🙏🏻
Melekannesi42 duygulutas kilo için değil de suyunun fazlalaşması için havuç suyu iç günde bir bardak suyum geldi diyorsun illaki azalma olur
Mrv135 duygulutas Benim de bebeğimin göbek çevresi 9 gün geriden geliyormuş doktor bana proteini arttır yağlı peynir ye, bir bardak süt iciyorsan iki bardak iç, bir yumurta yiyiyorsan iki tane ye, yoğurdu daha fazla ye kilosu toparlar demişti.
duygulutas Deleted4445656 nesquikli sütü bende duydum yeni başladım ona da kilosu önden gidiyor mu peki?
Mrv135 duygulutas Evet belki başka şeyler ye diyebilirdi ama gebelik şekerim olduğu için proteinden yürü dedi bana. Siz de böyle denerseniz belki sonuç alırsınız ben bu perşembe kontrolde görürüm değişiklik olup olmadığını.
bdemircioglu Yumurta, avokado, muz, kaşar, ceviz, ben yulaf, ceviz, muz ve sütü blenderden geçirip içiyorum. Her sabah kahvaltıda siyez ya da kavılca ekmeği yerim. En son kontrolüm geçen haftaydı yani 35.haftada 3070ti.