İyi günler kızlar yeni katıldım buraya pek bilgim yok ben 1 senelik evliyim korunuyorduk artık bıraktık ve bıraktığımız gun ilişki oldu adetime 1 hafta vardı kimi diyor adete 1 hafta varken olmaz kimi diyor olabilir bu arada adetlerim hep düzenlidir 2 ay önce 17 gun gecikme olmuştu doktora gitmiştim ultrasonla falan bakıldı hersey çok güzel bi sıkıntı yok mevsimsel gecikme olabilir dendi daha sonra tarlusal yazmıştı ama onu kullanmadan regl olmuştum zaten yani şuan hasta olmama 1 hafta varken hamilelik oluşabilir mi