Ozge_5516 Kizlar yarın 30. Haftaya grcem ins nts ye hangi haftalarda baglaniyoruz ve cati muayenesi kacnci haftada yapıyorlar
Edabykl Ozge_5516 sezeryan olacagim icin cati muaynesini blmiyorum çünkü yapmicak ama nst 32.haftadan sonra başlıyor
Cansuu01 Ozge_5516 34+5 te ilk nst ye girdim. Şu an 36+4 üm yarın doktor muanem var. Yarın çatı muanesi yapar diye düşünüyorum.
Rumeysa_Taylann52 Ozge_5516 32 haftadan itibaren nts bağlandım da şuan 39+2 haftalığız halen çatı muayenesi olmadım nedenini de bilmiyorum her hafta nts oluyor zaten çarşamba günü kontrol nts var sorcam doktora
Edabykl Pelinakcn Aslinda yapilmasi lazim en gec 34 den sonra olsa bile çünkü bebegin kalp atışlarında sorun olabilir yada hareketlerinde yavaslama olabilir doguma bise kalmamis sizin neden hic yapmamis anlamadim
momeva Pelinakcn 33 den beri nst ye giriyorum bir problemim de yok açıkcası sizi neden nst ye bağlamadılar ki?
Ozge_5516 Edabykl hastanelerde randevu bulmak zor oluyor gidip muayene sırası alabiliyormuyuz sabah erken gidip
Edabykl Ozge_5516 hastaneden hastaneye degisiyor yani nst için zaten doktor muayneye alinca seni isticek senden direk cektirebiliyosun
Ozge_5516 Edabykl he tesekkur ederim cnm nts icin ayri bir randevu alinmasi gerekmiyir yani ilk hamileligim oldugu icin soruyorum cevap verdiginz icin sagolun
Edabykl Ozge_5516 yok canim doktor kontrolunde doktorun isticek sizden nst zaten gidip cektiriyosunuz ekstra bi randevu almiyosunuz
momeva Hunilininbirii bana 37+3 ken bakılacak normal mi acaba erken mi yoksa? 38 de doğum olur dendi çünkü
Hunilininbirii momeva çatı muayenesi tetikler diyolar ama hiç sanmıyorum benim açılmam bile olmadı çünkü mecburi sezaryen oldum erken değil bence
maviiiayyy Edabykl merhabalar trabzonda kirhan beye gittiginizi burda okumustum bugun bende gittim ve ultrason goruntusu cok kotuydu camur gibiydi sizde oyle bir cihazla mi bakildiniz acaba