Nur8sonmezz nushh canım benim duyduğuma göre 2 hafta geriden veya 2 hafta ileriden gitmesi sorun oluyormuş geç yada erken doğumu etkilemiyormuş doğuma yakın haftasını dengeliyormuş diye biliyorum 🌸
HEfnan nushh 3 hafta ileriden gidiyoruz 40+1 ultrason da 43+1 hiç etkilemiyor geri yada ileri doğuma etkisi yok
KayraVeAnnesi_06 nushh Kaçıncı haftadasınız benimde ilk haftalarda öyleydi Geç döllenme olduğu zaman geriden geliyor ve gün gün haftasını tamamlıyor şuan benim bebeğim haftasıyla uyumlu
derin1derin KayraVeAnnesi_06 merhaba sizin ne zaman haftasıyla uyumlu oldu acaba benim en baştan beri 1 hafta geri geliyor doktor da döllenmeden dolayı dedi 22 haftalık hamileyim ama kilosu her şeyi 21 ile uyumlu 😢
nushh Aysezehra yine ayni 1 hafta yine gec geliyor sordum nedenini her keste adet dongusuyle ayni olucak diye bi shey yok diyor normalmis 2 haftadan cok olursa bu gec gelme o zaman sorunmus
KayraVeAnnesi_06 derin1derin 12.haftada tamamlamıştı , ilk muayenelerde geriden geliyordu ama sizin neden haftasını tamamlamadı ki doktorunuz birşey demiyor mu bana doktorum tamamlar demişti öylede oldu çok şükür
derin1derin KayraVeAnnesi_06 hayır bir şey demiyor bu çok normal sorun yok diyor da baya canım sıkılıyor benim 😢
KayraVeAnnesi_06 derin1derin Evet canım bir hafta geri yada bir hafta ileri olmasına normal diyor doktorlar ama benim yakalamıştı doktorum dedikten sonra ama sende sıkma canını inşallah tamamlar bebeğinde sağlıkla kucağına alırsın 🙏🏻
derin1derin KayraVeAnnesi_06 sağol canım inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza teşekkür ederim 🌸