Cigdemalp Merhaba anneler lekelenme ve açıklığınız varsa ne zaman sonra doğum başlar bi bilginiz var mı ? Kendi doktorum alttan muane ettikten sonra geldi lekelenmem 3 cm açıklık vardı zaten ama suni sancı yemek istemedim kendi sancımı beklemek istedim
Zeynepyasa0 Cigdemalp aynı durumdayız şu an 2 gün kanamam oldu 4cm açıklık sancı bekliyorum ne zaman gelicek bilmiyorum🥺
Zeynepyasa0 Cigdemalp gittim lekelenme dedi doğum başlangıcı korkma dedi baya kan renginde pıhtı şeklinde geliyodu bugün geçti gibi oldu tekrar geldi kahverengi pembemsi olarak geldi nişan bu sefer buydu galiba beklemedeyim
Cigdemalp Zeynepyasa0 Allah yardımcımız olsun inşallah bi avazda doğurmak nasip olsun 🥹 eylüle girer girmez doğururuz inşallah 🙏🏻