İlknur Hanıma gittim başlangıçta. Çok kibar ve ilgili bir doktor, doğru. Ama bilgi birikimi bakımından benim için yeterli gelmediği için Nergiz Hanıma geçiş yaptım. 33 haftadır Nergiz Hanımla devam ediyoruz. Fakat doğum başladığında hangi doktor nöbetçi olacak onu bilemiyoruz tabi ki