Kızlar reçel için çilek temizledim arada yedim sonrası ellerimi yıkadım sildim çilek yedikten sonra dokunduğun yerde leke olur diyor elini yıkayınca olur mu ki yardım edin ?
Kadının Hamile iken Çok Dikkatli Olması Gerekir. Ciğer Yer de Elini Vücûdunda Bir Yerine Sürerse, Aynı Siyahlık Çocukta da Çıkar. Hattâ Çok Elma Yiyen Kadınların Çocuklarının Yanakları Kırmızı, Ayva Yiyen Kadınların Çocuklarının Yanakları Gamzeli Yani Çukur, Kiraz ve Vişne Yiyen Kadınların Çocuklarının Yüzünde Ben Çıktığı, Kahveyi Çok İçen Kadınların Çocuklarının Zeki Olduğu, Hangi Meyveyi Çok Yerse Çocukta da O Meyvenin Deseni Çıktığı Çok Görülmüştür. Hattâ Hamile iken Ciğeri Çok Yiyen Kadınların Çocuklarının Vücûdlarında Mutlaka Bir İz Görülür. Hikmet-i Hüdâ, Hamile Bir Kadın Fotoğraf Makinesi Gibidir. Hamile iken En Çok Nereye veyâ Kime Bakmış ise, Bu Kadının Çocuğunda da O Nesne veyâ Varlığın Fıtrî Tabiatı Zuhur Eder ve Benzer Şekilde Kime Bakmış ise, Çocuğu da O Kimseye Benzer. Böyle de birşey okudum