Dsnyg Ben bi 6. Haftada birde 31. Haftada yakalandım 🤦🏻♀️ Hiç ilaç kullanmadım normalde de sevmem zaten ama bebeğimi de göz önünde bulundurarak düşünmedim bile ilaç kullanmayı.. Bol meyve, su , dinlenme ile atlattım çok şükür hiçbir sıkıntı da olmadı ☺️