Unzile35 tek tur olsa sorun olmaz dedi doktorum ama iki tur olunca riske atmayalım dedik o yüzden bekliyoruz çarşambaya kadar nstde sancım var kasılmam çok çıkıyor kurtulamadıysa Cuma günü sezeryan olucak muhtemelen ama o güne kadarda bekliycez yine çünkü ultrasonda kordonun uzun yada kısa olduğunu anlayamıyoruz dedi şuanda ters pozisyonda kanala inmesini engelliyor inşallah bu hafta kurtulmuştur etrafımdaki herkes korkuttu biraz acil sezeryana alındım oksijensiz kaldı tanıdığım bu yüzden bebeğini kaybetti gibi olumsuz örnekler çok tedirgin oluyorum ister istemez o yüzden sormak istedim