Kızlar 39+1iz şuanda Perşembe günü sezeryanım var bebeğin hareket ediyo ama sanki düne göre böyle biraz daha az hareket ediyo böyle kasıklarımda ağrı denilemez de kesilmiş de sanki acıyor gibi yürürken falan zorlanıyorum acaba duşta suyum falan geldi de farketmedim mi diye endişeye kapıldım suyum gelse sancım da artar sanırım dimi bide bu sancı mı yani ?