030323-brck Deletedmom_110 mantıklı ya kışın ortasında düğün yaptım dolaba atmak aklıma gelmedi simdi deli gibi portakal mandalina arıyorum hep eksi var onu da yiyemiyorum nefsim körelsin diye limonu şekere batırıp yedim hep
Deletedmom_110 030323-brck aha benimki de aynı kafana göre canın nasıl istiyorsa veya portakallı ördek diyo birgün yapacam şu ördeği 🤣🤣
030323-brck Deletedmom_110 yap niye uğraştın derse de istedin yaptım dersin😊senin bin tane de bebegin vardı galiba doğru mu hatırlıyorum
Alimenur Eşim çalıştığı için bende kendime pek özenmiyorum açıkçası Ama canım bi tek havuç tarator çekti onu yapmayı düşünüyorum Allah’ın izniyle ☺️
Fasulyeninannesi- Benimkide ne yersen onu yap diyo sagolsun cok yardimci oluyo,patates greten yapicam yaninada patlican koz salatasi yapcam beyfendi hafif bisey istiyomus aksama waffle yapariz diyi🤷♀️😂
Deletedmom_110 030323-brck evet ayy mutlu oluyorum şu platformda herkes tanımış beni herkes her yorumda bebeğimi soruyo❤️🥰🥰
Deletedmom_110 030323-brck ben atmıştım limonata için çok güzel oluyor kız limonatami kendim yapıyorum lezzetli de oluyo🤩
030323-brck Secilsare börülce nasıl oluyor merak ettim gidip bakacm simdi ilk defa duydum şimdiden eline sağlık afiyet olsun
Secilsare 030323-brck fasulye gibi ayiklarsin soğan domates biraz sarımsak zeytinyağı yemeği olur haşlayıp salatası da oluyor ege tarafında çok var
030323-brck Deletedmom_110 aklımda bulunacak bu kış mutlaka koyacağım nasıl aklıma gelir bilmiyorum şubat sonu mart başı doğum yapacam
Deletedmom_110 030323-brck Uyumadıgi zamanlar çok zorlanıyorum ki zaten çoğu zaman uyumaz ve ağlar onun uyuduğu her dakikayı değerlendiriyorum sürekli bir iş yemek falan yapıyorum günün sonunda pilim bitmiş oluyor ama değiyor günde Max 5 saat uyuyabiliyorum 1saat uyuduğum zamanlar da oluyo idare ediyorum ya Allah sabrını veriyo🥰
030323-brck Secilsare evt baktım annem önce ona başka bi şey derdi yiyelim diye canım istedi eşime aldırıp yemeğini yapacm bi ara görünce küçüklüğüm geldi aklıma
030323-brck Deletedmom_110 çok sukur maşallah Rabbim hayırlı evlat eylesin hep.merak ederdim hem bebek hem ev isi zor olmuyor mu diye buradaki bir çok kadından güzel şeyler duyunca biraz rahatlıyorum ben kaynanamla oturuyorum simdi bile uyku uyumuyroum saolsunalr 5 de başlıyorlar bağırıp çağırmaya o zmn nasıl olur merak ediyorum
Deletedmom_110 030323-brck kaynananla oturuyorsan rahat edersin tabi anlaşabiliyorsaniz ve anlayışlı cahil olmayan biriyse mesela bebeği ona verirsin bakar uyursun sen rahat olur benimki arada çağırıyorum geliyo bakıyor ben uyuyorum o bir iki saatlik uyku o kadar iyi geliyo ki anlatamam bu arada 5 te neye bağırıp çağırmaya başlıyorlar kavgacı insanlar mi
030323-brck Deletedmom_110 evt oğluyla iyi olduğumuzu görmek istemezler ses ederler uyanalım diye ben 13 haftalık oldum daha bir gün canın birşey istiyor mu demediler esimden kivi istedim bi ara o günde bulamadı tutup her istediği istediği zaman olmaz ne gidip de kivi peşine düşüyorsun dedi 2 haftalık gelindim bunu annesi gile geri götür dediğinde eşim benden önce çanta topladı ne beni oğlum diyeara ne de yarin birgün torunum diye ara dedi biraz düzeldi baktı eşim arkamda simdi de az mutlu olsak evimizde huzurumuzu bozmak için herşeyi yapıyorlar biraz önce de kavga ettik ayni bu ara rahatsızım doğru düzgün uykum yok 2 buçuk da uyandım gece seslerine 5 de bağırmaya başladı bu saatte uyku mu olur herkes ise güce gidiyor diye eşim 2 de geldi eve gece kendi oğlunu düşünmüyor ki beni düşünsün daha bana doğumda oğlumu yorma yanına ablan annen gelsin diyor kendine kaldı sanki
Deletedmom_110 030323-brck Ahh çiçeğim ne diyeceğimi bilemedim ya Allah yardımcın olsun belanın büyüğü başında inşallah bir an evvel kendi evine geçer o cadidan kurtulursun