Ireemkcn bende etlik Zübeyde de takıpliyim ayrıntılı vakti gelince radyolojiye gönderdi 10 gün sonrasına gün verdi ama rezaletti gerçekten 3 dk sürdü benimle birlikte 3 kişiyi aynı anda içeriye aldı yattım kalk kalk dedi hersey yolunda dedi elime bir kağıt verdi onca sürede o kadar şeyi nasıl yazdı aklım almiyo ertesi gün özele gittim