Kızlar gece post açmıştım bebeğimin kalp atışları düzensiz, normal doğum denerken sezeryana dönme ihtimalim çok yüksek belki bugün alırlar hatta diye. Doktorum normal doğumda ısrarcı. Bir de özel hastane sezeryana alır hemen derler 😅 çatı muayenesini bir kez oldum ve normal doğuma uygunum ama bugün yine muayene etmek istedi ve gözlerim doldu aşırı korktum nedense. Normal doğum istersem riskler var ve hep sezeryan istiyordum zaten ama son dönemlerde normal olsun diyordum çünkü doğumdan sonra eşim olacak yanımda. Kaynanam çocuk bakıyor, annem de şehir dışına çıkmak zorunda. Doktora defalarca korkuyorum dedim çünkü başından beri zor bir hamilelik geçirdim. Doktor en son artık pes etti sanırım ve istersen çarşamba gel kanlarını ver perşembe ya da cuma yatış verip sezeryana alalım ama normal doğumu dene bence dedi. Normal istersem de perşembe günü çatı muayenesi yaparız ona göre cuma ya da cumartesi suni sancı ile başlatırız doğumu dedi. Doğum şeklini sana bırakıyorum ama normalden yanayım gel normal deneyelim zaten bir durum olursa sezeryana döneriz diyor. Ne yapcam hiç bilmiyorum. 🥺