Nur_Sema Benşm benek arabam travel sistemdi o yüzden poşeti felan da var gayet rahat oluyor .Özellikle biryere gittiğinde koltugun üstüne koymuyorsun birsey oldu olucak düştü düşecek olayı olmuyor .6/7 ayboyunca aşırı kullanmıştım .Bebek arabasında da zaten zannedersem 1 yaşına kadar kullandım diye hatırlıyorum .