Damladamla123 Arkadaşlar 32. haftamdayım makat kısmımda şişlik fark ettim.Basur olduğunu düşünüyorum doktoruma da kontrolde soracam.Benim kabızlık gibi bir sorunum yoktu neden böyle oldu bilmiyorum.Benim gibi olan var mı?
isimyazmakzorunlumu Damladamla123 varis basur diş eti şişmesi hepsi hamilelikte kan akışı yavaşladığı için görülüyor maalesef. Bunlara zemin hazırlayan bir şey yapmasanız bile oluyor. Sırt üstü uzanmamaya çalışın sola yatın. Ben basura çare bulamadım maalesef kabız olmamaya çalışıyorum sadece.