mucizemle Kızlar büyük ihtimal doğumum sezeryan olacak ilk doğum, doktorum 39. Haftada alacağını belirtti nasipse, 38. Hafta içinde de sezeryan günü alınabiliyor mu doktorumla çarşamba günü konuşacağım fikirlerinizi almak istedim 🌸
Lulemom mucizemle 38+ larda alıyolar genelde. Ben 39+3 de oldum. 38 de al dedim Ama kalabildiği kadar kalsın belirtin yada bi tehliken yok dedi. O yüzden 38lerde almadı
mucizemle Lulemom genelde doktorlar 39 a kadar bekletmek istiyor fakat bu durum 38 içinde de olabilir heralde bakalım konuşacağım doktorla ne diyecek