Selnay bende genel oldum ve iyi ki de öyle olmuşum diyorum. Daha ameliyathanedeyken ayıldım ve odaya geldiğimde kendimdeydim. Zaten çok panik bi insanım beni ameliyathanede hazırlarlarken içimden iyi ki genel olucam dedim o ortama girince spinali olamayacağımı bana göre olmadığını daha iyi anladım. Bir daha olsam yine genel anestezi isterim, yan etki falanda yaşamadım çok şükür 🙏