09Tugba_0909 28+5 im bende de öyle oluyor düzene giriyor ama bazen sırtı dönük olduğu zaman içeriye doğru hareket ettiği için hissetmeyebiliriz ve bebişler kendilerine düzen kuruyorlar uyku düzeni uyuyordur annesi. Çok kafamıza takıyoruz sonra hamileliğimiz zehir oluyor inanın ben o kadar çok pimpirikli biriyim ki 1 dk hareket etmesin hemen durtukluyorum ama halbuki inşallah Allah’ın izniyle keyfi yerlerinde oluyor içeride. Hissetmediğin zaman sol tarafına uzan, hemen hareketleniyor💙