Merhaba kızlar 5+4 üm dün kaynanamla birbirimizize girdik hiç birşey yiyemedim ağladım gün boyu akşamda hafif ağrım oldu sabah azıcık leke gelmişti sütlü kahve gün işinde tekrar baktım lekem artmış kırmızı değil koyu renkte değil sütlü kahve korktum doktora yazdım tatildeymiş şimdi başka doktora gidicem ama sizede yazmak istedim tehlikeli bir durum mu dua edin lütfen