Eleonora Kizlar 19 haftalik hamileyim kestirdim 15 dk falan karnimin uzerine uyumusum. Uyaninca bebegin oldugu taraf biraz agriyordu. Bir sey olmaz dimi???
_yasemin_ Eleonora yok canım bir şey olmamıştır Allah’ın izniyle.. zaten bebeğin içinde olduğu amniyon sıvısı da onu koruyor 🙏🏼
_yasemin_ Eleonora canım korkma ben 24. haftada o şekilde uyumuş kalmıştım tekmesine uyandım 🥲 kalktığımda benim de ağrıyordu ama dediğim gibi amniyon sıvısı koruyor bebişlerimizi bir şey olmaz rahat ol 🙏🏼 Allah’a emanet et bebeğini yatarken ve uyandığında 🤗
annebebek6748 Eleonora ben bebegin rahatsiz etmedigi zamana kadar yuzustu yattim buyuyunce zaten istesenizde yatamiyosunuz rahatsiz olunca kendi tekmeliyo