Rabia9905 Kızlar merhaba 11 haftalığım 2 hafta sonrada 2 li tarama tesm var sizce cinsiyet öğrenebilirmiyim
Bsra-gk Rabia9905 hayır canım 2 testte bende öğrenemedim cinsiyet belli olmaz daha erken dedi 14 16 öğreniyor
Safiyenurrr Rabia9905 ben devlete gitmiştim bana 15. Haftadan sonra ögrenebilirsin dedi tahminde bile bulunmadı sanki zorla çaliştiriyorlar
Rabia9905 Safiyenurrr devlet öyle malesef ya bende devlette yapıyorum kontrollerrimi ama tarama testine özele gidicem