Günde 15 dakika süren 3 defa gelen sancılarım var. Tam 37. Haftadayız. Nst de minicik sancılar çıkıyor doktor müdahale etmedi haftan iyi bu sancılarla doğum olmaz diye. Doğuracağım diye korkuyorum sürekli tetikteyim. 37. Hafta erken mi ne gibi olumsuzluklar yaşarım🥺