htcmuhammed
Ben yeni ogrendim bugun gebelik testi yaptim poztifif cikti ama hafif kanamam var pembe kahrengi gibi bir turlu anliyamadim acaba gebelik var mi ustune mi adet goruyorum?
Varol
Doktora gidin varsa gebelik düşük olmaması için ilaç yazar
Mrtnurr
Bunu burdan alayamazsın hemen doktora git derim allah korusun düşük dahi olabilir regl döneminden kaç gün oynadı