mysweetbabyy Mrvnrsntrk hep 12 öğrendim kaybettigim kızımda da oğlumda da 12.haftada söylediler yanılma olmadi
A_syma Mrvnrsntrk Ilk kizimda 12 de erkek dendi. 16da kiz :) Bu kizimda 16da kiz oncesinde gitmemistim
mervehamiatalay Mrvnrsntrk ilk gebeligimde 12 jaftalilken 2. Gebeligimde 11 haftalikken net cinsiyetimizi öğrendik 😊
fndaaaaa Ben 13 +1 im geçen hafta 2 li test oldum bugün gidicem sonuç için yalnız ultrason doktoru o kadar uyuzdu ki hiç bisey söylemedi belki bugün muayene olursam solicem bakalım
busra14044 Mrvnrsntrk sadece tahminde bulunuyor doktor kesin değil. Bana da kız diye tahmin yaptı 13. Haftada bakalım 2 hafta sonra kesin söyler inşallah 17 oluyoruz 😁