aygm34 Selam kızlar 🤩 17 haftama girdim bugün sizin nasıl geciyooor? bebegın hareketlerini hisseden varmı??
OzgeSrc aygm34 bende bugun 16 oldum. Ikinci gebeligim erken hissederim diyodum ama hala hissetmeidm ya 🥲🥲
Minikmucizem199 aygm34 16 haftalık hamileyim ikinci çocuğum hissederim diyordum erken flan maalesef hissetmiyorum ya 🥺
Yazz12 aygm34 biz 16 olduk göbeğimin altında bazen yumurta gibi beliriyor dokundugumda icerden hareketler geliyor bazen kayboluyor boyle bisey yaşayan var mi
aygm34 OzgeSrc benimde hissettiğim pek söylenemez,çok nadir saliselik bi kayma hissi gibi birsey hissettim bi iki kere ama emin olamadımmm
aygm34 Bergenim çevremdeki herkes hissetmen lazım diyor korktum biraz demek ki çoğu kısı de aynı durum var tek değilim 😊
Bebekdelisi Yazz12 vajina üstü gobek deliğin tam bitiş yeriyse genısleyen rahım o cnm ama kelebek cırpııs gibiyse bebek
Yazz12 Bebekdelisi evet doktorum da rahim diyor ama rahim boyle sekilden sekile gorer mi yunurta gibi oluyor gözle görülüyor sonra geçiyor duzlesiyor
Aselinannesi3 aygm34 18 e girdim bugün. 17 de hissetmeye başladım. Sol tarafımda küçük küçük dokunuşlar hissediyorum ard arda 5 6 kez aralıklı👼 Hatta şu an bile oldu. Maaşallah benim kızım baya coşkulu😂