Bsrabzks ben genel anestezi alarak oldum çünkü panik olabilirim diye gerçektende olurmuşum sedyeye yattıktan 5 dk sonra uyuttular o 5 dk o kadar zor geçti ki kalp atışım falan hızlandı 😬 benim öyle aman aman bir ağrım olmadı ayağa kalkmak zor dediler çok rahat kalktım kalktıktan 3-4 saat sonra gazıda çıkardım sadece 10 gün, yataktan desteksiz kalkamadım 2 gündür de çok rahat kalkıyorum ama benim canım, aşırı tatlıdır bununda etkisi çok 2 gündür çok rahatım eski halime döndüm yani ilk 10 gün biraz ağrı falan oluyor 😊