Deniz831 Kızlar 4+2 yim daha önce 1 fiş gebelik ve bebeğimin kalbi durması nrdeni ile kürtaj olduğum için Dr aspirin kullanalım 100 mg dedi düşüğe neden olmaz dimi varmı kullananlar?
mertveannesi2211 Deniz831 benimde bir kurtajim var kürtaj sonrası pıhtılaşma olmasin kan akışını düzenlemek amaçlı verdi bana da doktorum 28. haftadayim devam ediyorum hala coraspin e ama artık iki üç günde bire düşürdüm sen daha başlardasın kullan bir sorun yapmiyor
Msfidash Deniz831 ben ilk haftalardan kleksan kullandim, gobeye. Sonra aspirin kullandim. Hala kullaniyorum 22 haftayiz 🤲🤗 merak etme 🤲🤲
QUEEN088 Deniz831 Yok canım .Daha da iyiliğin için vermiş.Ben 1 haftadı onu bıraktırdı iğneyle devam ediyorum.
qiz3Mm 16.haftada basladim genetik hastaliklarim oldugu icin. Erken baslanmasi gerekirmis. Suan 34.haftadayim halen kullaniyorum ve bi sorun olmadi. Doktorun ne derse onu yap bence 🥰