40 haftalığm bugün kontrolüm vardı pazartesiye kadar doğmazsa artık çantanla gel doğuma alıcaz seni dediler heyecanla bekliyorum, kanala girmemiş daha bebişim suni sancı verecekler önce, kanala girmeyip suni sancı alıp kanala giren bebeğii oldu mu aranızda