Elifmena Bugün dr randevumuz vardı. Kanım düşük diye. 29+ 5iz. 1800 küsür kilosu. Yalnız haftada bi karışıklık oldu sanki çünkü son ultrasonda önden gidiyo demişlerdi30+2 yiz. Korktum biraz nasıl doğacak diye. Bide erken doğar mı acaba diye?
Tosbik Elifmena ben sordum bunu dr a önden gtmesinin erken dogmasiyla alakasi yok demişti. Benim bebişim de sizin ki gbi tostiş 🤗😍
caglademir Elifmena Bende de ayni durum var canim, eger sekerin vs yokss endiselenme hic iri yapilidir bebisin ne guzel iste
Gamze612 Elifmena ben de ayniyim canim, bebislerimiz biraz tombik.. erken dogum riskim oldugu icin seviniorum hizli kilo alsin diye
Busranurasikk Elifmena canım 29+6 da benimki 1904 dü 31+3 ken gittiğimde 2250 oldu benimki de 3 hafta önden gidiyor 🙈
Tosbik Elifmena 31 haftalik hamileyim şuan normal dogumda ilerliyoruz bir aksilik olmazsa insallah 😍siz?
Tosbik Elifmena vallahi sn mi ben mi. Bende cok korkuyorum ama bu bebekler ordan çıkacak bi şekilde 🤗
Gamze612 Aslhan-kya 30+4 um Kontrole gittigimde 30 haftaliktim 1800 cikti kilosu ama ben 1 aydir tuvalete dahi kalkmiyorum, hastanede falan yattim erken dogum riskim var.. hareketsizlikten bebek kilo almis🙄
BelinayCaliskan Benimki de aksine kilo alamıyor kızlar ya kaşar muz denedim ama kilo almıyor. 30 haftayiz ama 1500 gram çok az demi. Bide femur başı 29 hafta görünüyo sizin bir bilginiz var mı bu konuda. Bacak boyunun kısa olmasının sebepleri nelerdir acaba
istanbulluanne BelinayCaliskan Bebeginin kilosu normal canm. Olmasi gerektiği gbi bende 30 haftalgm 1600 benimde doktorum gayet iyi gelişimi dedi.
Tosbik Elifmena 😅😅 Allah büyük canım ya napAlim. Doğuranlar nasıl doğuruyor de ve kendini motive et 😀
Busranurasikk Elifmena evet nasipse normal istiyorum fakat benim geç döllenme olduğundan dolayı bebeğim 32+3 şuan ama ultrasonda 35+2 yani 35 olma ihtimalimde var