birmeleginannesiiii ayse3452 36 +4üm ben de, cuma kontrolüm var çatı muayenesi, inşallah aşağı yukarı bir gün söyler ☺️
Gamze1001 Arakdaslar 36+2yim .Eylül anneleri vatsap grubu var mı varsa bende dahil olmak istiyorum yardımcı olabilir misiniz