yuksell07 cok teşekkur ederım yorumların ıcın, insan burda bıle bırısı ıyı bışıler yazınca kenıdısnı rahat hıssedıyor, kımse cevap vermeyınce tek benmı böylemıyım acaba dıye bıle düşündüm .sss
şimdi doktroun ıstedıgı evrkları hazırlıyorum dosya acılacakmış yarın gıdıp teslım edıcem sanırım amelıyat ıcın gun verıcek