kasimannesii Kızlar merhaba detayli ultrasona gittiğimizde kalbinde normalde olandan daha büyük bir delik gördüler ve kapanma ihtimali çok düşük dediler. Hayatı tehlikesi yok diyolar ama napacagimi bilemedim sizlerinde başına gelen var mi
Mavidunyamm kasimannesii geçmiş olsun kaçıncı haftada söylendi bu. Genelde ileriki haftalarda kapanıyor inşallah kapanır. Artık sürekli perinatolojiye takipli olursanız daha iyi olur onlar detaylı bakarlar
Gullaslann İnşallah bir şey olmaz , nacizane tavsiyem Mahmut efendinin bebeğin sağlıklı doğması için duası var onu yapıp Allah’ın izniyle fayda gören çok var internetten araştır istersen
kasimannesii Hafta da öğrendik. Evet normalde her bebekde delik oluyormuş ama benm bebeğim de biraz daha büyükmüş o yüzden kapanma ihtimali çok düşük dediler
Mavidunyamm kasimannesii doktor rapor verdi mi VSD teşhisi mi konuldu yani. Birde başka ek bulgu var mı
kasimannesii Mavidunyamm valla canim Bi teşhis adı koyulmasdi sadece kalbindeki delik biraz büyük dedi perinatolojiye gönderdi orasına çocuk kardiyolojisine gönderdi bu hafta kardiyolojye gitcez. Çok endiseliyim