lavanta35 Merhaba sevgili anneler, bebek bezi olarak hangi markayı önerirsiniz? Yenidoğan için kaç adet almalıyım 1 numara olanlardan? Ortalama kaç gün sonra 2 numaraya geçiliyor acaba?
Ozdemir_s Bende molfix aldım yenidoğan görüntüsü çok hoş kaliteli duruyor. Kullandıkça deneyimleneceğim