31 haftalık ikiz gebeyim basından beri hep riskli geçiyor geceden beri kasıklarımda belimde adet olacakmışım gibi agrılar vardı şimdi hastaneye geldim nst bağlandım daha duruyor ama toco 21 25 çıkıyor bu normal mi bilen varsa yardımcı olabilir mi lütfen çok endişeliyim