Sinemmce Merhaba güzel anneler, benim ikinci bebeğim nasipse çok sürpriz bir şekilde geldi hayatımıza. kimler bu haftalarda ? Ve cinsiyetleriniz neler ? Bu haftalarda detaylı ultrason istiyor doktorlar kimler yaptırdı veya yapılmalı mı ?
Ahuum Sinemmce bana hiç doktorum detaylı ultrasondan bahsetmedi. Bi sorayım gittiğimde. Oğluşum olcak . Benım gebeliğim Lale devrinde iken odmanlının çöküşü gibi bi anda yataklara düştüm :) artık yatarak geçiyor günlerim . Burdan eski ben gibi gezen hamişlere sesleniyorum. Daha çok gezin :))
Ela344 Sinemmce bende de detaylı ultrason istemedi doktor ben daha cinsiyetini öğrenemedim kendini saklıyor 😀
Havva-21 Sinemmce benimde ikinci bebeği olacak nasipse, bugun aylık kontrolum var 14+3 olduk umarım cinsiyetini öğreniriz.
busra14044 Sinemmce bende 15+1 oldum detaylı ultrason istemedi ama 20-22 gibi yapılıyor diye okumuştum