Beriiivan Merhaba anne yanı olarak bunu beşiği almayı düşünüyorum. Kullananlar var mı acaba? Almayı düşünenler ve benim içim deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
Anneadayi89 Beriiivan ben aldim kullanicam hem sallaniyor hem reflü yatagi oluyor ve cokda yer kaplamiyor 10 aya kadar rahat yatar dediler