10 günlük bebeğim gece 3-6 arası ful uyanık kalıyor ve bu sürede meme istiyor ama boş boş emiyor yani açlıktan değil. Hatta bazen fazla emiyor ve kusuyor göğsümde süt kalmıyor. Meme vermeyip oyalasam durmuyor aranıyor sürekli. Acaba emzik versem mi diyorum Philips aventlerden alacağım ona göre ama yine de meme ister mi bilmiyorum. Bu arada emzik mecbur alacağım dışarı çıktığımızda bazen çok gerekli oluyor. Deneyimli anneler yorumlarınızı bekliyorum