Hamile kalmak istediğim için öncesinden folik asit içeren ve birden fazla vitamin olan bi ilaca başlıyım dedim ismi innate ilacın. Ama dün kaynanam folik asit çok içme down sendromlu yapıyor dedi ve araştırdım internetten bu yazıyı okudum
Folik asit fazlalığı otizme neden olur mu?
Kanlarında aşırı derecede yüksek folik asit ile vitamin B-12 bulunan annelerin otizm riskinde yaklaşık yüzde 18 oranında artışla bağlantılı olduğunu buldular
doğru mu arkadaşalr ya?