Kızlar 12 haftalık hamileyim son bir haftadır sabahları uyandığımda idrarımda ilaç kokusuna benzer bir koku alıyorum rengide bulanık gibi oluyor ama en başından kullandığım folik asit dışında hiçbir şey kullanmıyorum, enfeksiyona dair bir şey de hissetmiyorum yaşayanınız varsa beni aydınlatsın lütfen 🙏 ve son olarak sadece sabahları ilk bir kaç idrarda oluyor